Tuesday, August 20, 2013

Dunia SepiKu~

S.E.P.I

huhu..yups..bnde yg bermain2 dlm hati aku skrg...sepi dari semua segi..

Kdg2 lg suka di skola..ade murid2 dgr aku membebel, dgr murid2 crita pasal kisah diorang...kisah diorang yg sgt simple tp ckup bermakna bg aku...

Balik rumah, buka pagar da rase sunyi...masuk blik, rehat, smyg, makan tgk tv n msuk blik surf  tido...

Everything i do in my own.....tidak ada org mahu bercakap n mendengar kisah hari2 ku...
sumtyme sgt ttekan , rs mcm dduk dlm hutan pon ada...

Suda teda ada k0l pnjg2 dr kengkawan..kdg2 segan gak nk kol ble kol 2 3x xberangkat..menganngu ke, mnyibuk ke aku ni..(huhu...)

SEBENARNYA...

Tringat kate2 seorang pkar motivasi “ manusia memerlukan kata2 nyer didengar, sama seperti tubuh memerlukan makanan dan minuman untuk hidup..”

…it means…. “bkn shj meminta utk didengari..tp meminta utk dmngertikn…” ermmmm…

i need sum0ne to share wut i feel n0t juz hear wut i said..............


Tp bile di pikir balik mngkin juga rase sepi itu bila agak kosong  haty dr segi kerohanian...
mungkin juga xtvitivi yg slalu dibuat dul02 suda sesat dlm kamus hdupku...(beli n khatam buku) buku yg boleh wat ak terfikir n relate dgn apa yg belaku dgn hari2 hdupku, buku yg wat aku ibrahkan stiap sesuatu dgn khidupanku, buku yg banyak mngajar aku sdikit dmi sdikit apa itu HIDUP dan KEHIDUPAN...


Mode:
sunyi dlm keramaian~

No comments: